קידום אתרים על פי מילות מפתח- חלק 2
כפי שהראנו במאמר הקודם מחקר מילות מפתח הוא חלק חשוב וחיוני בשביל להתחיל את האופטימיזציה של הדפים בחנות אונליין שלנו אתר המכירות. במאמר הקודם הגענו לשלב שבו הורדנו את מילות החיפוש מכלי מילות המפתח של גוגל בשלב הזה נעשה קטלוג של מילות המפתח וזהו השלב שבו הופכים את המחקר לאופטימיזציה בפועל.
מיפוי וקטלוג של מילות חיפוש
במהלך מחקר מילות החיפוש מתחילים להופיע התנהגות אופיינית של מילים. מילות חיפוש שמשויכות לקטגוריות שונות שמשקפות את המוצרים או היעדים העיקריים של בניית אתר המכירות שלכם. לדוגמא אם התא שלכם מוכר "משחקים אונליין לילדים" שילוב של המילים האלה (באנגלית) יכול לתת 12,000 תוצאות שונות כיוון שכל מילת חיפוש חייבת להיות מקושרת למוצר או לשירות אפשר להתחיל למחוק את כל המילים הלא רלוונטיות.
"משחקים בחינם" (באנגלית) נותנים כ800 אלף תוצאות מה שיכול להיות מאד מפתה אולם בוא נחשוב על האתר שלנו , האם אנו מציעים משחקים בחינם? התשובה היא לא אנו מוכרים משחקים אונליין לילדים . בשלב זה אנו רואים שיש שני מילות חיפוש בעלות נפח כמעת זהה של 12,000 חיפושים בחודש לאחר שהגענו לשלב הנ"ל נתמקד במילים החשובות ובהקשר שלהם.
מיפוי מילים לדפים באתר שלנו
נתחיל ברשימה של כל הדפים שאנו רוצים לעשות להם אופטימיזציה זה יכול להיות כל כולה של החנות אונליין שלכם או רק קטגוריה מסוימת . לכל דף נרצה לתת מילת חיפש רלוונטית אחת שתהיה המילה העיקרית והמשמעותית דבר זה חשוב מאוד כיוון שלא נרצה שדפים שונים באתר יתחרו על אותה מילת חיפוש בדירוג בנוסף כל דף רצוי שיכיל כמה מילות חיפוש משניות שקשורות לנושא
בשלב הזה נערוך כל דף ע"פ הקרונות שלמדנו באופטימיזציה של דפים
למאמר הראשון בנושא חקר מילות מפתח
בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.
רפאל סילניקוב